همین حالا نوبت ویزیت خود را رزرو کنید

 

دکتر کاووس قاجار

متخصص عصب کشی و جراح ریشه دندان

دکتر کاووس قاجار – متولد ۱۳۶۱، تهران –  ایشان مقاطع تحصیلی دبستان، راهنمایی و دبیرستان را در مدارس تیزهوشان طی نمود و با کسب رتبه ممتاز وارد مقطع دکترای دندانپزشکی شد و در سال 1387 فارغ التحصیل گردید. پس از دوسال طبابت در سال 1389 دوره تخصصی دندانپزشکی را در رشته " اندودانتيكس" آغاز نمود و درسال 1392 موفق به اخذ بورد تخصصي در گرایش مذکور شد. ایشان از سال 1392به عنوان استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه مشغول به فعاليت بوده و هم اكنون عضو هيئت علمي در گروه اندودانتیکس دانشكده دندانپزشكي شهيدبهشتي تهران هستند. ايشان همچنين موفق به اخد مدرک بین المللی MBA dental در مديريت مراكز پزشكي و دندانپزشکی شده و در حال حاضر در کلینیک تخصصي خود در خیابان شریعتی تهران فعالیت دارند.

 
IMG_8341

چرا کلینیک تخصصی دکتر قاجار را انتخاب کنیم؟

نمونه های درمانی

جدیدترین مقالات آموزشی

17 مرداد ماه 1403

قبل از خواب یا بعد از بیدار شدن؟ بهترین زمان مسواک زدن

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که آیا باید قبل از خواب و زمانی که از خواب بیدار می شوید دندان های خود را مسواک بزنید؟ پاسخ یک بله قاطع است! مسواک زدن دو مرتبه در روز برای حفظ بهداشت دهان و دندان ضروری است. این به حذف پلاک، جلوگیری از پوسیدگی و تازه نگه داشتن نفس شما کمک می کند.اگر قبل از خواب مسواک نزنید، این باکتری ها به تکثیر ادامه می دهند و اسید بیشتری تولید می کنند که منجر به پوسیدگی دندان و بیماری لثه می شود.
7 مرداد ماه 1403

به این دلایل باید از خدمات ارزان دندانپزشکی خارج از کشور اجتناب کرد!

رفتن به خارج از کشور برای دریافت خدمات دندانپزشکی ممکن است ایده جذابی باشد، بخصوص زمانی که نرخ ارز به نفع شما باشد. این وسوسه انگیز است، اما به ما اعتماد کنید، مرغ همسایه همیشه غاز نیست، و مراقبت های دندانی مقرون به صرفه تر الزاماً به این معنا نیست که شما همان استانداردها یا خدماتی را دریافت خواهید کرد که به آن عادت کرده اید.در این مقاله، ما به شما چند دلیل می پردازیم که چرا باید از درمان ارزان دندان در خارج از کشور اجتناب کنید.
3 مرداد ماه 1403

آیا در دوران بارداری می توان کاشت ایمپلنت دندانی انجام داد؟

در دوران بارداری، تغییرات هورمونی می توانند منجر به افزایش خطر برخی از مشکلات دندانی مانند بیماری لثه و پوسیدگی دندان شوند. این تغییرات ممکن است روی سلامت لثه ها و دندان های شما تأثیر بگذارند و باعث شود معاینه منظم دندانپزشکی و اقدامات بهداشتی دهان و دندان بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کند.با این حال، زمان ایده آل برای کاشت ایمپلنت دندانی قبل از بارداری یا بعد از زایمان است. برنامه ریزی از قبل برای فرایند کاشت ایمپلنت های دندانی و پرداختن به هر گونه مشکل دندانی موجود قبل از بارداری می تواند به جلوگیری از نیاز به کارهای دندانپزشکی عمده در دوران بارداری کمک کند.
19 تیر ماه 1403

آیا می توان از دندان DNA دریافت کرد؟

دندان ها منبع ارزشمندی از DNA را برای بسیاری از کاربردها در پزشکی قانونی، باستان شناسی و پزشکی شخصی فراهم می آورند. هم دندان های انسان های گذشته و هم دندان های افراد امروزی حاوی DNA در محفظه پالپ داخلی هستند که می توان آن را برای اهداف مختلف استخراج و تجزیه و تحلیل کرد. در حالی که استخوان ها DNA را نیز ارائه می دهند، دندان ها اغلب در طول هزاران سال بهتر حفظ می شوند و در شرایط سختی که استخوان ها قادر به آن نیستند زنده می مانند.این مقاله مروری عمیق بر استخراج DNA از دندان ها ارائه می دهد.
9 تیر ماه 1403

آیا دندان ها به خون نیاز دارند؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا دندان برای زنده ماندن به خون نیاز دارد؟ جواب آری یا خیر است. در حالی که یک دندان به خودی خود به خون نیازی ندارد، بافت های اطراف دندان برای حفظ عملکرد خود و حفظ سلامت دندان به یک منبع خون سالم متکی هستند.بدون جریان خون مناسب، این بافت ها می توانند عفونی شوند یا آسیب ببینند و منجر به پوسیدگی دندان، بیماری لثه و حتی از دست دادن دندان شوند. بنابراین در حالی که ممکن است یک دندان برای زنده ماندن به خون نیاز نداشته باشد، اما سلامت بافت های اطراف برای حفظ لبخند سالم و کاربردی بسیار مهم است.
2 تیر ماه 1403

چه عواملی روی شکل دندان ها تأثیر می گذارند؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا برخی از افراد دندان های کاملاً صاف دارند در حالی که برخی دیگر دندان های کج یا بد شکل دارند؟ دندان ها در اشکال و اندازه های مختلف هستند و ظاهر آنها می تواند تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار گیرد.در این مقاله به بررسی عوامل مختلفی خواهیم پرداخت که می توانند روی شکل دندان های شما تأثیر بگذارند.
با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید ...

اینستاگرام دکتر قاجار


12345
رزرو آنلاین نوبت
فارسی
اگر نیاز به عکس رادیوگرافی دهان و دندان دارید کلیک کنید:اطلاعات بیشتر