مشاوره و طرح درمان اندودانتیکس

banner22
درمان ریشه یا همان عصب کشی یکی از معمول ترین فرایندهای دندانپزشکی است که سالانه میلیون ها مورد از آن در سراسر دنیا انجام می شود. این درمان ساده می تواند دندان عفونی شما را نجات دهد و دیگر نیازی به کشیدن آن و جایگزینی آن با استفاده از ایمپلنت و دیگر انواع دندان های مصنوعی نخواهد بود. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه به این درمان و نیز معاینه دندان های خود می توانید به متخصص اندودنتیست مراجعه نمایید.

مقالات آموزشی:

۲ مهر ماه ۱۴۰۱

نقش پروبیوتیک خوراکی در سلامت لثه ها و دندان ها

پروبیوتیک ها میتوانند به پیشگیری و درمان مشکلات سلامت دهان و دندان ناشی از باکتری ها از جمله التهاب لثه، بوی بد دهان، پریودنتیت و پوسیدگی دندان کمک می کنند.
۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۱

علت های جابجا شدن دندان ها

آیا می توان جلوی جابجایی دندان ها را گرفت؟ آیا جابجایی دندان ها طبیعی است؟ علت های جابجا شدن دندان ها چیست ؟ آیا جابجا شدن دندان ها درمان دارد؟
۶ شهریور ماه ۱۴۰۱

حفره یا کرم خوردگی بین دندان ها

علائم و نشانه های حفره بین دندان ها چیست؟ پر حفره بین دندان ها چقدر طول می کشد؟ دندانپزشک چگونه حفره بین دندان ها را پر می کند؟ حفره بین دندانی چگونه است؟
۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۱

تحلیل یا عقب رفتن لثه از روی دندان

تحلیل لثه زمانی رخ می دهد که لثه از روی دندان کنار می روند و دندان بیشتر از حد معمول در معرض دید قرار می گیرند گاهی اوقات حتی ریشه دندان نیز نمایان می شود
۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۱

دندان های کج: علت های آن و راهکارهای درمان آن

چه چیزی باعث کج شدن دندان ها می شود؟ مشکلات ناشی از کج شدن دندان ها چیست؟ دندان های کج چگونه درمان میشوند؟ ارتودنسی، ریتینر یا نگهدارنده، ونیرها
۱۴ تیر ماه ۱۴۰۱

کاربرد راهنمای جراحی در کاشت ایمپلنت های دندانی

سرجیکال گاید انجام یک عمل جراحی قابل پیش بینی و ایمن را امکان پذیر می کند. الگوی جراحی راهنمایی است که برای کمک به جایگذاری و زاویه صحیح ایمپلنت دندانی استفاده میشود
۴ تیر ماه ۱۴۰۱

جراحی میکروسکوپی یا میکروسرجری ایمپلنت های دندانی

فرایند کاشت ایمپلنت دندان با میکروسکوپ راحت تر است و با کنترل روی عوامل اساسی در روند بهبود، زمان بهبودی سریع تر خواهد بود و التهاب بافت در کمترین میزان خود خواهد بود
۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۱

آیا زغال فعال به سفید کردن دندان ها کمک کند؟

آیا زغال فعال برای دندان ها ایمن است؟ آیا ذغال فعال واقعاً دندان ها را سفید می کند؟ زغال چگونه دندان های شما را سفید می کند؟ سفيد كردن دندان با زغال فعال
۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱

نخ دندان کشیدن: اهمیت آن، و نحوه انجام صحیح آن

آیا با هر روز نخ دندان کشیدن مشکل دارید؟ نخ دندان کشیدن قبل یا بعد از مسواک زدن؟ چگونه می توانم نخ دندان گیر کرده بین دندان هایم را خارج کنم؟
۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱

خونریزی لثه ها در طول دوران بارداری

چه چیزی باعث خونریزی لثه در دوران بارداری می شود؟ درمان خونریزی لثه ها در دوران بارداری چیست؟ آیا می توان از خونریزی لثه ها در دوران بارداری جلوگیری کرد؟
۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۱

گره زبانی یا جوش خوردگی زبان به کف دهان

گره زبانی زمانی اتفاق می افتد که فرنوم زبانی- تکه گوشت بین زبان و کف دهان- کوتاه تر، فشرده تر و یا جلوتر از حد طبیعی است. راه های درمان گره زبانی چیست؟
۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۰

ایمپلنت یا ونیر: کدام راهکار برای من بهتر است؟

تفاوت های بین ایمپلنت ها و ونیرها چیست؟ میانگین هزینه های ​​ایمپلنت ها و ونیرها چقدر است؟ ایمپلنت ها برای ترمیم لبخند بهتر هستند یا ونیرها؟

نمونه های درمانی: