ایمپلنت و دندانپزشکی زیبایی

banner34
عدم وجود دندان یا آسیب به دندان از جمله مشکلاتی هستند که افراد بسیاری با آنها مواجه هستند، اما خوشبختانه به لطف پیشرفت هایی که در زمینه دندانپزشکی صورت گرفته است، جای هیچ نگرانی باقی نمی ماند. ایمپلنت های دندان یکی از قابل اعتمادترین و نیز با دوام ترین جایگزین های ممکن برای دندان های از دست رفته هستند که با انجام آن توسط متخصص مجرب و نگهداری درست از آنها می توانید تا پایان عمر آنها را داشته باشید. ترمیم دندان و بازسازی آن از نظر ظاهر نیز می تواند زیبایی را به لبخند شما بازگرداند.

مقالات آموزشی:

۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸

چرا نباید از درمان ریشه ترسید؟

درمان ریشه که اکثر افراد آن را با نام عصب کشی دندان می شناسند، درمانی است که شاید به اشتباه وجهه بدی در نظر برخی افراد پیدا کرده است. به همین دلیل وقتی متوجه می شوند دندان آنها به این درمان نیاز دارد به شدت نگران می شوند
۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸

درمان مجدد ریشه دندان

آیا  تا به حال درمان ریشه (عصب کشی) انجام داده اید، با این امید که درد دندان شما برای همیشه از بین برود، و چند ماه بعد درد همان دندان موجب آزار شما شده باشد؟
۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸

جراحی کاشت ایمپلنت دندانی – بخش دوم

در طول جراحی که برای قرار گرفتن ایمپلنت داخل استخوان فک انجام می شود، جراح برشی در بافت لثه ایجاد می کند تا پوشش روی استخوان برداشته شود. با کمک دریل داخل استخوان حفره ایجاد می شود که درون آن پست فلزی ایمپلنت دندانی قرار می گیرد
۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸

تفاوت پر کردن و عصب کشی دندان

با پر کردن دندان با کامپوزیت سفید یا آمالگام می توان مشکل حفره دندان را رفع کرد. اما گاهی برای پیشگیری از آسیب بیشتر به دندان ممکن است درمان ریشه یا عصب کشی نیاز باشد
۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۸

جراحی کاشت ایمپلنت دندانی – بخش اول

جراحی کاشت ایمپلنت فرایندی است که در آن یک پست فلزی پیچ مانند به جای ریشه های دندان ها قرار می گیرد و با یک روکش مصنوعی جایگزین دندان های آسیب دیده یا از دست رفته می شود که ظاهر و عملکردی شبیه دندان های طبیعی دارند.
۲۷ فروردین ماه ۱۳۹۸

چرا ایمپلنت های دندانی؟

ایمپلنت های دندانی جایگزین هایی برای دندان هستند که ساختاری کاملاً شبیه دندان های طبیعی دارند. یک "ریشه" تیتانیومی به راحتی داخل استخوان فک قرار می گیرد و معمولاً روی آن یک روکش، بریج، دنچر یا پروتز مصنوعی قرار می گیرد.
۱۳ فروردین ماه ۱۳۹۸

مراقبت های پس از درمان ریشه

پس از آن درد بسیار کمی احساس خواهد شد و ظرف مدت یک تا دو هفته حس طبیعی دهان و لثه ها باز خواهد گشت. با این حال، اگر به خوبی از خود مراقبت نکنید، ممکن است روند بهبود به این شکل پیش نرود.
۲۶ اسفند ماه ۱۳۹۷

بروز درد پس از درمان ریشه (عصب کشی)

حساسیت اطراف دندانی که تحت درمان ریشه قرار گرفته است، پس از درمان کاملاً طبیعی است، اما حداکثر می تواند 3 تا 6 روز طول بکشد که با تجویز دارو توسط دندانپزشک می توان از التهاب و درد در این دوره کاست
۲۱ اسفند ماه ۱۳۹۷

دخانیات و درمان ریشه (عصب کشی)

اگر سیگار می کشید، شاید از شنیدن نتایج تحقیقاتی که اخیراً روی سلامت دندان ها انجام شده اند شگفت زده شوید. نتایج این تحقیقات حاکی از آن است که جنسیت، میزان مصرف دخانیات و نیز طول زمانی که از مصرف دخانیات می گذرد همگی روی نیاز فرد به درمان ریشه تأثیر چشمگیری دارند.
۱۲ اسفند ماه ۱۳۹۷

علائم نیاز به درمان ریشه (عصب کشی)

چه زمانی عصب کشی دندان ضروری است؟ درمان ریشه، یا همان درمان اندودانتیک زمانی انجام می شود که اعصاب یا پالپ درون دندان در نتیجه ی عوامل مختلف عفونی و ملتهب شده باشد.
۴ اسفند ماه ۱۳۹۷

جراحی ریشه دندان با میکروسکوپ دندانپزشکی

هر چند موفقیت درمان غیر جراحی اندودانتیک (درمان ریشه یا عصب کشی) بیش از 99% است، در برخی موارد نادر ممکن است دندان به خوبی بهبود پیدا نکند.اگر این احتمال وجود داشته باشد که با دسترسی به ریشه دندان از سطح جونده، خود دندان آسیب ببیند، اپیکواِکتومی (جراحی ریشه دندان) انجام خواهد شد.
۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۷

جراحی انتهای ریشه دندان با کمک لیزر

بخش اصلی موفقیت درمان انتهای ریشه به دو عامل بستگی دارد، پاکسازی سیستم کانال و سیل کردن آن. هر چند ابزارهای الکتریکی از سایر ابزارهای دندانپرشکی کارآمدتر هستند، اما عملکرد آنها در دسترسی به انتهای آناتومی کانال ریشه ی دندان بهتر از فایل های معمولی نیست

نمونه های درمانی:

0/5 ( 0 بازدید )